fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!

Är det verkligen julafton imorgon??? Känns inte riktigt som det tycker jag. Ska nog få till lite julkänsla imorgon bitti när jag och kärleken ska ha mysig julfrukost med skinkmacka, lussebullar, pepparkakor och även öppna lite julklappar : )
I år ska vi fira med Addes familj, vi ska vara hos hans ena bror och fru i Spånga. Kommer bli trevligt men jag önskar ändå att vi kunde vara nere i Halmstad hos min familj. Men som tur är så kommer både mamma, pappa och syster och Co. nästa vecka...mys kommer det att bli.

Tändsticksaskarna på bilden har min mormor målat. Hon brukar skicka en varje jul, årets är den längst till höger. Hon är så himla duktig på att måla, har massor av fina tavlor som hon gjort till mig sen jag var en liten tjej. Önskar jag hade ett uns av hennes talang.

Önska er en trevlig kväll.
Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar