fredag 4 maj 2012

Smarrigt!

Idag lyxade jag till det med smarrig bit smörgåstårta, riktigt god var den. Har varit sugen på detta ett tag och ikväll slog jag till : )

Kroppen är trött, knoppen är trött. Mycket på jobbet och mycket känslor som kör runt. Känner mig så lycklig för det lilla livet i magen men samtidigt ledsen över att min Adde inte mår bra. Han åkte in med ambulans förra fredagen för han blev dålig. Det värsta för mig var att ambulansen drog förbi mig med blåljus och sirener, många tankar som dök upp kan jag säga.
Han fick ligga kvar för observation av hjärtat. Allt såg bra ut så han fick komma hem morgonen efter. Orkar inte gå in på detaljer men han har iaf fått en ny antibiotikakur så nu HOPPAS jag verkligen att skiten ska försvinna så jag kan få tillbaka min Adde.

Nu ska vi fortsätta fredagsmyset med hockey och chokladpudding med grädde och jordgubbar : )

Kram på er


1 kommentar:

  1. Åh stort grattis till er!! Så mysigt att ni ska få en liten! :-)

    Hoppas verkligen att din sambo blir bättre snart!!

    Kram till er!

    SvaraRadera