torsdag 10 mars 2011

Tips tack!

God kväll på er, vad hittar ni på för trevligt?
Jag och Adde kollar på slutspelet i hockey, vi sitter här och hejar fram Djurgår´n : )

Jag behöver lite hjälp, det är så att det är dags att köpa nya mascara och jag vet inte vilken jag ska ha. Har ingen direkt favorit, brukar alltid köpa olika. Varje gång jag är på stan med kompisar så frågar jag typ alltid "Har ni tips på någon bra mascara?".....tror dem börja tycka att jag är tjatig ; )

Har ni som sagt några tips på bra mascaror så får ni gärna dela med er till mig.

Nu ska jag kolla sista perioden, ha det bra.
Kram kram




Åhhh, vilken ska man välja???


5 kommentarer:

  1. Haha du måste ha provat hundratals vid det här laget :D

    SvaraRadera
  2. Den första är jättejätte bra, enligt mitt tycke :D

    SvaraRadera
  3. Den rosa har jag haft men jag använde aldrig ens klart den för jag tyckte den va så dålig!

    SvaraRadera