onsdag 9 mars 2011

Trööööööött!

Alltså jag är såååå trött nu, orkar knappt hålla ögonen öppna. Det har varit en lång dag på jobbet med en MASSA att göra, det har varit mycket att fixa med så huvudet har snurrat några varv emellanåt. Men det är kul att man har att göra : )

Efter jobbet var det dags för träning, det blev ett 60 min spinningpass och fyyyyyy vad jobbigt. Ibland undrar jag varför jag gör detta mot mig själv, pina mig igenom dessa grymma pass...men det känns ju så skönt efteråt så jag kommer att fortsätta att pina mig igenom dem ; )
Men idag var det extra jobbigt för AC´n funkade inte så det var så sjukt varmt, svettade nog ut varenda droppa jag hade i kroppen. Instruktören sa att det kändes som att vi körda Bikram-spinning och det kan jag nog hålla med om, det kändes som om det var typ 40 grader i lokalen. Är nog därför jag är så trött nu, har nog inte druckit tillräckligt med vatten.

Nähe, nu ska jag gå och duscha och sen krypa ner i sängen. Ska upp tidigt och åka till gymmet tänkte jag.

Hoppas ni har en mysig kväll.
Kram kram

1 kommentar:

  1. Usch! Det är hemskt när AC:n är trasig! Körde dubbelpass i skivstång och spinning i höstas i två salar utan AC. Jag trodde ärligt talat att jag skulle avlida. Jag har aldrig någonsin svettats så mycket! Det rann ner från fönstrena av all kondens. Obehagligt, men ändå härligt när man var klar och fick gå ut i den kalla vinterluften!

    SvaraRadera