söndag 22 maj 2011

Väntar!

Så här ser min söndagskväll ut, grillad macka och en skvallertidning, Sitter på Ängelholms flygplats och väntar på att mitt plan ska gå om sisådär 1 tim och 20 min, bläää.
Jag har haft en sån härlig helg med en massa mys med min underbara familj. Syrran och jag var ju på ett tjejmingel som hade anordnades i Halmstad i lördags. Det bjöds på rosévin, plockmat när man kom och vi fick även plocka på oss lite smink och annat smått och gott : )

Under kvällen bjöds det även på rosa champagne i små flaskor med sugrör och goda drinkar. Det lottades även ut helt otroliga goodie-bags med en grymma prylar. Tyvärr vann jag inget men min syster vann en jättefin tunika, lyllos henne : )
Sen dansade vi tills fötterna väkte, en grym kväll helt enkelt. Lägger upp lite bilder från kvällen vid ett senare tillfälle.

Nä nu ska jag återgå till min skallertidning här : )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar