söndag 1 januari 2012

1 januari 2012!

Hej på er!
Har varit lite dåligt med bloggande den här veckan. Har haft fullt upp hemma och i torsdags så kom min syster med familj och i fredags kom min mamma och pappa. Så vi har haft huset fullt, me like : )

Nyårsafton började med frukost och julklappsöppning med familjen. Sen åkte mamma och pappa till stan för att checka in på hotellet där de skulle bo över natten och sedan fira nyår hos sina vänner. Syrran och Co. var kvar till eftermiddagen innan de begav sig till
Gustavsberg för att fira nyår. Sen började jag och Adde fixa här hemma inför vårt nyårsfirande med goa vänner. Vi hade en toppenkväll som bjöds på en god 3-rätters som bestod av gratinerad hummer, smördegsinbakad oxfilé med vitlök, rosmarin och västerbottenost, potatisgratäng, bea, vitlöksbröd och sallad. Till efterrätt skulle vi ätit marängsviss men den uteblev : )
Kvällen innehöll även mycket dricka, mycket skratt och mycket wiispelande.

Nu är det 2012 och jag har bestämt att det ska bli mitt och Addes år....som alla andra år såklart : )

1 kommentar:

  1. Ojdå, tråkigt att sambon blev dålig :( Men man får göra det bästa av situationen. Men det verkar som ni hade det mysigt ändå :) och fläskfilégryta är ju aldrig fel! :)

    Härliga nyårsbilder. Hoppas ni haderevligt! Ska kika igenom mina nu tänkte jag så snart kommer det nog upp lite bilder från vår nyår :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera