tisdag 17 januari 2012

Shopping!

Just nu sitter vi i soffan och kollar handboll men jag kan knappt hålla ögonen öppna, "gäsp" vad trött jag är.

Idag hämtade Adde mig på jobbet och sen åkte vi till Jysk. Vi hade sett sängbord som såg fina ut på deras hemsida. De var även fina live och 150:-/st på rea var ju som hittat : )
Sen blev det en sväng in på Rusta för att kolla på mattor till gästrum och kontor. Hittade en rund fin grön ryamatta som fick följa med hem. Vi ville prova modellen innan vi köper en till. Den blev helt perfekt inne på kontoret där vi redan har lite gröna inslag. Det blir en till gästrummet också men har inte bestämt färg än.
Mattan ser mindre ut på bilden än vad den är i verkligheten : )

Nu ska jag ta hand tvätten i maskinen och plocka in den rena tvätten och sen blir det sängen för mig och Adde.

God natt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar