lördag 16 juni 2012

Fullt upp!

Dålig uppdatering igen men det har gått i ett sen vi kom ner till Halmstad. Det har varit firande av mina två systerdöttrar igår och idag. Igår firades det med restaurangbesök med hela familjen och idag med tårtkalas. Jag och Adde stannade kvar på middag och det bjöds på grillat och färska räkor. Mycket lek har det blivit så nu är jag rätt trött. Det har varit så härligt väder också både igår och idag så vi har passat på att sitta ute och njuta av solen, härligt.

Det har även hunnits med ett besök på Gekås och det slogs rekord den här gången kan jag säga : )
Vi bestämde att vi skulle försöka köpa så mycket som möjligt till bebis där eftersom det är så bra priser på i stort sett allt. Det ströks en hel del på listan och det kändes riktigt bra. Ja det gick på en slant men jag tror att vi sparade en hel del på att handla där : )

Nu ska jag återgå till min sambo och fotbollen.
Bjuder på en bild på födelsedagsbarnen, mina sötnötter.

Kram kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar