onsdag 26 september 2012

Fy mig!

Ja fy mig, så himla dålig på att blogga. Vet inte varför jag drar mig för att göra det. Tycker ju det är roligt. Men det är ju så smidigt att köra Instagram : )

Annars då? Allt rullar på här. Gick in i v.36 in måndags. Galet hur nära det är nu. Mår fortfarande väldigt bra men det börjar bli tyngre nu och man är klart mer otymplig. Nu jobbar jag snart bara 2 veckor till och sen är det bara (förhoppningsvis) 2 veckor kvar till han tittar ut ❤ Bjuder på den senaste magbilden.

Nu är byggarna klara med tvättstugan, så nu ska den bara inredas. Så det blir Ikea för vår del på fredag. Det har blivit så fräscht och det ska bli så skönt att få ordning där inne.

Nä nu är det dags att nanna kudden så man kommer upp imorn.

Sov så gott.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar