måndag 10 september 2012

Hej hej!

Allt bra med er? Här rullar allt på i ruskig fart. Vad har hänt sen senaste inlägget... Förra helgen så var vi i stugan med familjen. Det var mysigt som alltid. Vi hängde bl.a. i lekparken, kollade på lite djur, fiskade och hade kräftskiva. Enda tråkiga var att jag åkte hem med värsta förkylningen som ännu inte är helt borta.

Förra veckan så gjordes det inte så mycket förutom att vi målade klart spjälsängen. I lördags så var både jag och Adde rätt sänkte så vi tog det bara lugnt och kollat på en massa True Blood (bästa serien ever). Mådde bättre i söndags så då blev det en fika i Täby centrum med vännen Lin och sen storhandlade vi på Willys. På kvällen var det soffan som gällde då det kändes i kroppen att jag gått mycket under dagen. Slocknade rätt snabbt i soffan.

Imorse vad jag hos barnmorskan och skulle kolla hur det var med bebis och mig. Magen hade vuxit fint och hans hjärta slog så fint så. Mitt blodtryck samt järn/sockervärden var så bra så. Han har lagt sig med huvudet neråt nu men är inte fixerad. Inte långt kvar nu, gick in i v.34 idag, galet.

Efter jobbet blev det äntligen en date med Elin och hennes lille Liam. Riktig sötis det där. Först tyckte han att jag var lite läskig men sen så fick jag en massa blöta pussar och hårda kramar, mysigt.

Nu är jag på väg hem. Ska bli så skönt att ta en dusch och lägga sig i soffan.

Kram på er


2 kommentarer:

  1. Åh!! Spjälsängen blir jättefin! :-)

    Kom ihåg hur mysigt jag tyckte det var att bädda och göra fint i sängen innan Milo kom! :-)

    Hoppas ni har en härlig helg!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. hihi. Turkost är superfint. Vi hade mycket av den färgen i lägenheten.

    Men jag är lite rosa av mig just nu.. så det lär väl bli något i den stilen. Hittade faktiskt väldigt fint tyg inne på Village. Rosa, beige, plommonlila och vitt. Så jag får väl ta och sy egna gardiner ;-)

    Ha en trevlig kväll! Kraam!

    SvaraRadera