onsdag 10 oktober 2012

2 dagar kvar!

Hej på er.

Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba, sen är det dags att vara hemma och vänta in liten. Just nu är det full fokus på jobbet, mycket som ska göras innan jag går hem på fredag. Plus att min ersättare kom igår så det är bara 4 dagar att lära upp henne. Så det har varit/kommer att vara tuffa dagar den här sista veckan. Men men, det bara att köra på. Har en underbar sambo som hämtar mig på jobbet varje dag så jag kommer hem till soffan snabbt ❤

Annars rullar allt på. Snart klara med tvättstugan, ska bara in med lite inredning på en av väggarna. Typiskt nog så är en sak slut på Ikea som vi behöver för att få upp det. Hoppas det kommer in i veckan så vi kan bli klara. Fler bilder på renoveringen kommer inom kort : )

Nu ska jag återgå till hockey. Bjuder på magbilder från förra veckan, v.37.

Massa kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar