söndag 18 november 2012

Sunday!

Eddie vaknade vid 8 och var hungrig. Han fick lite mat och sen smög vi ner för att låta pappan sova vidare. Så nu ligger vi här i soffan. Eddie har somnat om och jag kollar tv. Ska fixa lite frukost snart tänkte jag.

Idag får vi finbesök igen av min kusin Elle och hennes familj. Sen hoppas jag på att vi kan ta oss en sväng till Täby centrum. Behöver byta en tröja på Åhléns och köpa lite grejer till dopkorten. Åh så ska vi tvätta, tvätta och tvätta : )

Så ser vår söndag ut.

1 kommentar:

  1. Ja visst var pyjamasarna fina ;-)

    Allt är bra med oss. Vi har varit förkylda i omgångar men nu börjar det ordna upp sig tack och lov!! :-)

    Det gör ju så ont i hjärtat att se Milo vara sjuk med täppt näsa och inte kunna sova ordentligt på nätterna :-(

    Haha, ja tvätta det gör vi med hela tiden tycker jag ;-)

    Hoppas allt är bra med er med!! Stor kram!

    SvaraRadera