lördag 8 december 2012

Mammagrupp!

Sitter i sängen med en nymatad Eddie på bröstet. När jag ändå är vaken så tänkte jag passa på att blogga lite.

Var på första mammaträffen i torsdags. Det var lite nervöst innan över vad det skulle vara för andra mammor där. Skulle man känna att detta var såna personer som man skulle kunna träffa utanför själva gruppträffarna på BVC. Det är ju det man hoppas på.
Åh jag tycker att det verkar som en jättehärlig grupp med mammor och bebisar. Vi ska vara 6st men en kunde inte vara med på första träffen. Så det är 3 killar och 2 tjejer än så länge och Eddie är minst. Vi satt och pratade i två timmar, sköterskorna fick lämna oss efter en timme för de hade andra besök inbokat : )

Alla skrev ner sina kontaktuppgifter och jag tog på mig att maila ut till alla så vi skulle komma igång med kontakten. Så igår bestämdes det att vi skulle ses hemma hos en av mammorna nästa fredag. Ska bli så skoj.

Nu är Eddie på väg att somna igen så jag ska göra honom sällskap.

Bjuder på en bild där man ser att bebis har växt till sig från det vi åkte hem från BB : )

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar