måndag 13 december 2010

Luciamorgon!

God morgon på er. Idag är det Lucia och just nu är det trist att inte bo i samma stad som min familj, för idag har Smul sitt första luciatåg på dagis : ( det hade jag verkligen velat se. Hoppas syrran tar en massa bilder och kanske filmar.
Vi hade en mycket trevlig söndag igår med vår fina vän Lin och hennes vovvar. Vi åt tacos, spelade yatzy och drack bubbel som vi fått från Addes föräldrar. Den var faktiskt godare än vad den ser ut, 50 glada år över Ålands hav smakade mumma : D
Idag står det jobb och en date med löpbandet på schemat. Nu är det dags att komma igång, så det så.

Ha en härlig Lucia

3 kommentarer:

  1. Ni gjorde helt rätt i att festa till de med bubbel igår! : - ) De är ju så GOTT!

    Underbart att ha dina föräldrar där så att ni hann med så mycket & kan slappa lite nu, och som du sa med gott samvete! Är du också en sådan person som vill att allt ska göra helst med direkten??! Jag är såå OTÅLIG! Hoho!

    Hoppas systern din tar en massa kort så att du "får vara med" även om de inte är IRL.

    Stor Kram & mysig lucia!

    SvaraRadera
  2. Världens mysigaste hus!! Det känns som om jag varit på spa :)

    SvaraRadera
  3. Så duktig du är som ska köra löpband! :)

    Bubbel lät gott! Ska köpa en gooooood flaska bubbel till nyår. VAr sjuk förra året så den där skumpan hoppade jag över. Eller ja... Jag stod och hostade som en tok i en snöhög med ett glas i handen vid 00-slaget och försökte smutta så gott det gick. :)

    Kram

    SvaraRadera