tisdag 12 april 2011

God natt!

Tänkte bara kika in och säga god natt. Det har varit dåligt med uppdatering på sistone, har inte riktigt haft ork. Jag har varit sätt seg och trött de senaste dagarna, det har varit väldigt mycket på jobbet som har sugit ut rätt mycket energi. Har hämtat kraft genom att träna, låter kanske konstigt men jag känner mig oftast piggare efter ett träningspass. Vissa dagar är man så trött att man skulle kunna somna stående, men när jag har kört mitt pass så har kroppen fått ny energi och jag är fit for fight igen (oftas) : )

Ligger just nu i sängen och bloggar, ska snart sova. Adde sover i Enköping inatt, så jag sover solo. Är sådär härligt mör  i kroppen efter spinningen så jag kommer nog att somna gott utan honom.

Sov så gott allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar