måndag 4 april 2011

Ingen bra start!

Verkligen ingen bra start på den här veckan, är hemma idag. Vaknade vid 3 i natt och mådde så himla illa och var helt kallsvettig. Kände att detta kunde jag inte sova bort så jag tog mig till toaletten och som befarades så kräktes jag. Finns det något värre, usch och fy.
Lyckades somna om tillslut men när jag vaknade av klockan imorse så kände jag mig inte helt hundra, så det fick bli att stanna hemma. Är aldrig poppis att komma till jobbet när man har kräkts även om det bara blev en gång (tack och lov).

Ja, så här sitter jag i soffan och glor på tv och kollar nätet. Hade mycket hellere varit hos min härliga kollegor på jobbet : )
Sen håller solen på att komma fram så man skulle mer än gärna gå ut för lite frisk luft, men jag får snällt sitta kvar här.

Men ikväll så kommer min underbara Daddy hit och ska äta middag och sova kvar. Han är uppe i jobb och passa på att träffa sin dotter, det gillar vi : )
Han har även med sig ett superfint vitrinskåp som jag fick av min syster och hennes familj i födelsdagspresent. Det är i furu men vi ska måla om det till vitt, lägger upp bilder på det sen.

Hur har ni det idag?

1 kommentar:

  1. Det var Lin som lagade maten i lördags va?? ;)

    SvaraRadera