söndag 3 april 2011

Saknar & städar!

Helgen börjar lida mot sitt slut, trist men det har varit en bra helg.

I går så tog jag och Adde en sväng till ett nytt köpcentrum som heter Bromma Blocks för att kolla på ett sidobord i en butik som heter Nordik. Tyvärr så var det inte så fint i verkligeheten så vi kikade vidare. Adde hittade en massa fina t-shirts inne på Jack & Jones och jag hittade en superfin vårjacka inne på Vero Moda. Vi avslutade besöket med en lunch/fika på Espressohouse, en mysig dag helt enkelt.
Bild lånad från Vero Moda














 
Kvällen spenderade jag hos Lin och hennes fina vovvar. Vi lagade mat, ja eller hon lagade och jag tittade på, hehe : )
Det bjöds på ölgryta med potatisgratäng och sallad och till efterrätt blev det vit chokladmousse med hallon. En rikigt gourmetmåltid. Som alltid så blev det en massa snack och skratt hela kvällen/natten lång, grymt kul.

Idag så tog vi sovmorgon, vaknade vid 11.30. Så skönt att sova ut, brukar ju alltid vakna vid 7-tiden på helgerna. Åt frulle och sen blev det en tur på löpbandet för mig och Adde bytte däck på bilen. Sen dess har vi bara tagit det lugnt och glott på tv. Men nu så är det dags att ta tag i städningen, usch vad det ser ut här hemma. Adde har redan börjat med disken så jag får ta och stänga ner datorn och hjälp till.


Nu var det alldeles för länge sen jag träffade min familj, saknar dem så. Tur att jag ska få krama om min Daddy i morgon. Älskar min familj mest av allt <3



2 kommentarer:

  1. Och du får ett skåp imorgon!!!!!!!!

    Vi längtar efter er med! Ses ju snart!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg ni har haft.

    Jag saknar också min familj, rätt jobbigt att bo långt i från dem. Kram

    SvaraRadera