måndag 5 september 2011

Tre på tre!

Jag har hakat på min systers utmaning på hennes bokblogg Pocketlover att läsa tre böcker på tre månader.

Man skulle välja mellan att läsa en trilogi, tre böcker av samma författare, tre böcker i samma genre, de tre första i en serie, tre böcker från samma land, tre som börjar på samma bokstav...ja ni förstår konceptet : ) Dessa tre du väljer ska du slutföra inom tre månader.

Jag har valt att läsa Hungerspelstrilogin av Suzanne Collins: Hungerspelen, Fatta Eld och Revolt.

Jag är tyvärr ingen bokmal fast jag gärna skulle vilja läsa mer. Förhoppningsvis så kanske den här utmaningen får mig att läsa mer.





2 kommentarer:

  1. Hoppas böckerna kommer vara bra. :) Bokläsning är riktigt roligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Då får du göra dig en paj, mycket gott till kvällen.

    Ha en fin onsdag.

    SvaraRadera