söndag 7 juli 2013

Lite tomt!

Ja det är lite tomt med inlägg nu. Åh det kommer nog bli så nu när hela familjen har semester tillsammans. Ska passa på att mysa med varandra.

Vi kom iaf ner till mamma och pappas stuga igår kväll. Ska låna den ett par dagar tillsammans med våra vänner som kommer ner senare idag. Just nu sover Eddie i sin vagn ute på gräsmattan och vi njuter i solen på bryggan. Livet är bra härligt : )

Hoppas ni har/får en härlig sommar så får  jag se hur mycket uppdatering det blir här. Instagram kommer jag vara mer flitig med : )

Kram på er!







3 kommentarer:

  1. Det är tur man har instagram så att man vet lite vad som händer :)

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt!
    Jag har redan haft mitt roliga! ;) 2 veckor semester och nu har jag börjat jobba igen! Men vilka sköna två veckor det har varit!
    Hoppas ni också får en underbar semester! :)

    SvaraRadera
  3. Men vad modig han är, Ingen badkruka direkt! Hoppas ni får en härlig semester! :)

    SvaraRadera