lördag 1 januari 2011

Hello 2011!

Oj, vilket roligt nyårsfirande vi hade igår. Supergod mat och dryck och väldigt trevligt sällskap. Kvällen började med att våra vänner Lin och Rob kom hem till oss och vi tjejer gjorde oss iordning och drack lite rosa bubbel : )
Sen bar det av till Lin och Rob´s vänner som bara bor 5 min från oss, där det bjöds på fördrink, toastskagen till förätt, otroligt god oxfilé med hemmagjord klyftpotatis och till efterrätt så blev det cheesecake...allt var så himla gott. Sen blev det drinkar och lite olika shottar : )

På tolvslaget skålade vi med champagne och kollade på fyrverkerierna såklart och sen fortsatte partandet.
Som alltid är det svårt att få tag i taxi men tillslut lyckades vi. Visst hade vi kunnat gå hem men jag hade helt fel skor på mig och vi ville komma hem snabbt. Vi stupade i säng 05.30 och vi sov väl till 12, då tog vi våra täcken och la oss i soffan. Jag somnade igen och sov till kl. 15, det behövdes kan jag säga.

Vi gick och köpte pizza innan för att få i oss nått, har inte ätit på hela dagen och pizza passar ju så bra såhär dagen efter : )

Nu ska det slappas ännu mer så blir det nya tag imorgon. Här är lite bilder från gårdagen.

Kram på er.







 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar