tisdag 4 januari 2011

Träning & fix!

Åhh, jag är heeelt slut efter spinningen. Det var så otroligt skönt att köra slut på sig, frågan är om jag kommer upp ur sängen imorgon ; )
Nu är träningen igång så det är bara att köra på, inga ursäkter. Adde och jag kom fram till att vi ska ut och springa tillsammans och försöka bättra på vår kondis. Jag suger rent ut sagt på långdistanslöpning, men det ska det bli ändring på, så det så.

Sen jag kom hem från träningen så har det fixas är hemma. Jag tog tag i diskhögen och plockade iordning medan Adde byggde ihop vår andra malmbyrå. Det kommer bli så bra, me like.

Igår fick vi vårt huslarm istallerat och jag skulle prova att larma på imorse när vi skulle till jobbet. Jag blev så stressad att jag glömde både nycklar och mobil, haha. Tur att Adde var med, men jag ska nog lära mig det tillslut ; )

Nu ska vi bära in byrån på kontoret och sen blir det nog sängen.

Sov så gott allihopa.
Bild lånad från IKEA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar