tisdag 4 juni 2013

Halvkass!

Ja idag har varit en halvkass dag. Vaknade med värsta huvudvärken. Sen att solen inte visat sig gjorde inte dagen bättre direkt. Tur att jag har min solstråle här hemma. Han har gett mig så många skratt idag, knäppunge : )

Tog iaf två alvedon det första jag gjorde imorse. Sen blev det som vanligt välling till barnet och sen lek och bus. Somnade med Eddie vid halv tio och sov en timme, så skönt. Men var fortfarande tung i huvudet. Eddie fick gröt och sen röjde han med gåstolen och körde sina lejonvrål som han börjat med : )

Packade sen ihop oss för att ta lite frisk luft. Eddie somnade till slut sittande. Man kan ju missa något kul om man ligger ner i vagnen. Passade på att handla lite och hade tänkt sätta mig och äta lunch på fiket som ligger i vårt centrum. Men ungen vaknade efter 15 min så jag köpte med mig sushi istället och gick hem. Barnet och mamma fick i sig lunch och sen lekte Eddie själv en bra stund. Sen blev både två trötta så vi sov en halvtimme. Vi behövde verkligen den napen annars hade vi varit kinkiga resten av kvällen ; )

Kvällen har inte varit så mycket annorlunda än andra kvällar. Fixat middag medan pappa och son busat. Eddie somnade strax efter åtta, jag har vikt tvätt och sen blev det soffhäng. Klickade hem lite fint till Eddie (som vanligt) från Lindex. Kan visa imorn.

Nu ska jag sussa, god natt.






1 kommentar:

  1. Jo, verkligen :) Man känner sig riktigt lätt nu efter graviditeten ;) Man bara smiider fram :P Men man vill ju ändå vara där man började, så några kilon till då :P

    SötEddie!

    SvaraRadera