söndag 2 juni 2013

Sunny sunday!

Hade ingen bra natt alls, mest för egen del. Eddie var lite bökig någon gång inatt men jag vakande mest av mig själv. Hade någon oroskänsla som jag inte kan sätta ordet på vad det var. Så jag sov inge vidare alls. Eddie vaknade först vid 5 men fick honom att somna om till 6.40. Då tog mannen ner Eddie och gav mig en stund till i sängen. 

Efter frulle satte vi igång med förberedelser inför trallbygget. Jag flyttade massa virke och grävde medan Adde körde med jordfräs. Jäkla vad varmt det var. Men nu ska vi inte klaga över det : )

Sen kom Addes päron för att hjälpa till. Jag, Eddie och svärmor åkte till K-Rauta och sen Täbban. Svärmor köpte fina sommar outfits till lillema, tack snälla. Jag köpte lite fler kuddfodral som ska vara i soffan. Köpte 4st igår också men ville ha några fler. Kan säga att det kommer bli färgglatt i soffan : ) Bild på det kommer senare. När vi kom hem med lunch till de hårt jobbande männen och oss såklart så hade de hunnit en jättelångt. Nästan alla reglar var lagda. Kan visa hur det ser ut i ett annat inlägg.

Svärisarna åkte strax där efter och det var dags för Eddies em nap. Så jag packade ner honom i vagnen och tog en tur. Han somnade efter typ 2 minuter så jag slängde iväg ett mess till min fina vän och kollade om hon var hemma. Det var hon så vi bestämde oss för att våldgästa henne. Åh vilken mysig em/kväll det blev. Det bjöds på kladdkaka och en massa mys. Eddie inspekterade både vovvarna och deras vattenskål. Det var väldigt kul att plaska i den : )
Sen kom även pappan och joinade oss en stund innan vi åkte hem tillsammans.

Hela familjen är rätt slut efter denna dag. Eddie somnade vid halv åtta och jag själv somnade med telefonen i handen medan jag messade min vän. Snacka trött, haha. Nu är alla nerbäddade och ska sova. Hoppas på en bättre natt.

Kram på er



Vovvarnas vattenskål var roligast att leka.  Superkul att plaska juh : )

Finaste gullunge

Kul med bästa gudmor ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar