torsdag 13 februari 2014

3.0!

Ja då är man 30, känner mig likadan som när jag var 29 : )
När jag kom till jobbet imorse så stod det en superfin bukett på mitt skrivbord. Plus en latte och ett presentkort på Espressohouse så jag kan köpa fler : ) Har fått massa grattishälsningar från alla håll och kanter. Tack alla ni som grattat mig. 

När jag kom hem hade Eddie fått mat sen hade han och pappa duschat. Ser sen att Adde sätter på sig en skjorta och gör sig fin. Sen plingar det på dörren och där står svärföräldrarna med blommor och sjunger så fint för mig. De skulle passa Eddie medan jag och Andreas skulle åka iväg. Vi hamnade på ett ställe som heter Såstaholm som inte ligger så långt ifrån oss. Där blev det en 3-rätters som var så god. Rullade nästa därifrån. 

Andreas hade även bokat så vi ska gå på stand-up i mars. Men det var 4 biljetter och han sa inte vilka som skulle ha de andra två.... Så sällskap kommer vi få men det blir en överraskning : )

Tack älskade för en mysig kväll ❤️


Blommor från fina Karro, svärföräldrarna och jobbet.





4 kommentarer:

  1. Grattis än en gång! Så härligt att du blev så fint firad! Shit ja 30 år. Konstigt vad tiden springer iväg. Jag har lite ångest inför min egen födelsedag...
    Hoppas du ser mina svar på dina kommentarer i bloggen.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, inte ha ångest. Tycker jag känns som 20 fortfarande 😉 jag ser faktiskt inte dina svar. Får gå in på det inlägget jag kommenterade och kolla om du svarat 😕
      Kram

      Radera
  2. Grattis igen! Roligt att bli så uppvaktad :) Ser ut som ni hade en mysig kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack igen 😊 vi hade en supermysig kväll. Så skönt att kunna äta i lugn och ro utan att ha barn hängandes på en, torka upp mat/dricka hela tiden och slippa slänga sig i maten 😁
      Kram

      Radera