tisdag 16 november 2010

Jag är med och tävlar...

om ett valfritt grafiskt tryck från Tess.

Tävllingen går ut på att man ska hälla ut allt man har i sin väska och fota det och rabbla upp vad man har i, kan bli väldigt intressant för oftast så brukar det gömma sig mycket smått och gott som man har glömt bort. Jag blev själv överraskad över en sak som jag hade där i, kan ni gissa vad? : )

Min väska innehöll:
Chloe plånbok
Handkräm
Stämpelkort från Gina Tricot
En påse tuggummi
2 bussremsor
2 försvarets hudsalva
Ett prickigt glasögonfodral där jag har min iPhone i
Hörlurar till iPhone
iPhone såklart : )
Neccessär med lite smått och gott i
Ett par tamponger
Plåtask med minttabletter
En knapp
En hårsnodd
Ett medlemskort på KappAhl
Läppglans från Make Up Store
En bok "Anta din viktigaste utmaning"
Å slutligen en fjärrkontroll : )





















Hade LÅNGT ifrån lika mycket som Tess hade, gå in och titta på hennes blogg och kolla vad hon hade i sin väska och passa då på att vara med och tävla. Tävlingen håller på till den 1 december, sen dras en vinnare.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Men JOhanna! VArför har du en FJÄRRKONTROLL i väskan?!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du Rebecca, det kan man ju fråga sig :)
    En kompis till mig har lånat en tv från oss och jag glömde att ge henne den, så jag har haft den i väskan för att ge henne den nästa gång vi träffas. Men jag har glömt att göra det :)

    SvaraRadera