måndag 29 april 2013

Halmstad!

Nu är jag och Eddie i Halmstad. Vi flög ner tidigt imorse, kl. 08.05 gick planet. Klockan ringde 05.20 och med en sen läggning (för min del) och stök av den lilla herrn under natten så var jag väldigt trött. Tanken var sen att Eddie skulle sova på planet för han brukar det vid den tiden. Men icke, var ju mycket roligare att kolla läget runt i planet och ta alla tidningar ur facket framför oss. Han slocknade iaf direkt i mormors bil sen.

Sen blev det handling och hem för att äta lite lunch. Eddie blev trött igen efter vi ätit så jag la honom i sängen som mormor fixat och han somnade rätt snabbt. Det gjorde även mamman : ) Det var behövligt kan jag säga. Vid 15 så åkte vi och hämtade Eddies kusiner på dagis och vad överraskade de blev när vi kom också. Mosters pärlor ❤

Åkte sen hem till dem och väntade in föräldrarna. Eddies humör varvade stup i kvarten från ledsen till arg till glad. Han kändes lite varm och var lite snorig så han fick en supp. När barnens föräldrar kom hem så åkte vi och Eddie slocknade direkt igen. Tror att det är tänderna som gör sig påmind, på riktigt den här gången ; ) Tuggar som en galning på allt han kommer åt och dregglet rinner konstant.

Han fortsatte att gå från det ena humöret till det andra under kvällen så tills sist så fick han en dusch och ny blöja. Flaskan nästan vägrade han och var så arg. Bar runt honom och han låg med huvudet mot min axel och var jättetrött men vägrade inse det själv. Tillslut la jag in honom i sängen och där fick han böka runt i ca 10 min tills han somnade. Innan nattningen så hann jag och mamma äta en supergod middag. Färsk spagetti med stekt chorizo och ungsbakade tomater, champinjoner och vitlök med timjan. Jäkligt gott blev det.

Nu ska jag sova så man är pigg för morgondagens alla händelser. God natt!





1 kommentar:

  1. Jag vet, men jag avskyr att gå till VC! Tycker aldrig att man får ngn hjälp där! Men nu har jag mått lite bättre i 2 dagar så jag hoppas det fortsätter så. Annars måste väl söka för det! Tack <3 Kram kram

    SvaraRadera