måndag 15 april 2013

Måndag igen!

Helgen går fort som vanligt och nu är det ny vecka igen. I helgen har vi äntligen blivit klara med allt grundjobb i klädkammaren så nu ska det handlas inredning. Ska bli skönt att få ordning för det ser ut som ett bomdnedslag på övervåningen. Jag har också hunnit med att städa lite, träna och storhandla.

Igår var det så underbart väder så vi struntade i alla måsten vi hade och gick på en promenad istället. Vi gick till svärisarna och satt på deras altan och solade näsorna, så härligt. Sen blev vi bjudna på grillat, kollade lite hockey och sen gick vi hem. Eddie somnade direkt när vi gick utanför dörren : ) Var lite kyligare när vi gick hem strax innan sju men det var fortfarande ljust. Så jäkla härligt.

Idag känner jag mig lite mer utvilad än de senaste dagarna. Eddie sov rätt bra och jag behövde inte vända tillbaka honom från mage alls utan bara ge nappen ett par gånger. Nu sover han sin förmiddags nap och jag har gjort bananpannkakor till frukost. Första gången jag gjorde dem och de blev inte snygga men goda blev dem : ) Ska ha lite mjöl i nästa gång så de blir lättare att vända i stekpannan.

Dötråkigt väder idag så vi stannar bara hemma och myser. Hoppas ni får en bra dag.

Kram





1 kommentar:

  1. Har också börjat med bananpannkakor, så himla gott :)

    SvaraRadera