fredag 5 april 2013

Premiär!

Idag blev det premiär för lilleman i sittdelen. Lite ledsamt var det allt, han börjar ju bli stora killen. Men det var lika bra för han vill verkligen inte ligga i vagnen en lång stund när han är vaken. Åh jag tror att han tyckte om det : )
Premiärturen blev en långpromenad med en i mammagruppen och hennes tös. Var lite blåsigt emellanåt men det var väldigt skönt ändå. När jag kom hem stod det blommor utanför dörren till min förvåning. Det var min fina, underbara, bästa vän som hade skickat en fin bukett till mig. Snacka att det värmde i hjärtat. Tack fina du.

Här hemma sover barnet sen 20 och jag och mannen har parkerat oss i soffan och kollar Let's Dance. Hoppas ni får en mysig fredag.





1 kommentar:

  1. Men vad gulligt av din vän! Funderar oxå på att byta till sittdelen snart då Dante inte eller gillar att ligga ner när han är vaken och det blir högljudda protester. Sitter han bra i den din E? Åh, men lite ångest är det allt att byta bort liggdel, det är då man inser hur fort tiden går!

    SvaraRadera