onsdag 11 december 2013

Spännande vecka!

(Detta inlägg skrev jag i måndags kväll men laddades inte upp av någon anledning. Så här kommer det.)

Nu är äntligen veckan som vi har väntat på här. På fredag ska vi få se vårt lilla pyre i magen. Hoppas vi kan se vad det är för någon som gömmer sig där inne, tjej eller kille : )
Men det är många känslor som snurrar runt. Lycka och förväntan blandas med oro och rädsla. Har inte känt bebis något än men det beror på dels att jag har moderkakan i framkant så det blir som en kudde mellan bebis och mig. Kommer inte riktig ihåg när jag kände Eddies första gången. Längtar så tills fredag och hoppas allt är som det ska ❤️

 Bebismage i v.19


Idag överraskade Eddie och pappan mig på jobbet. Så mys att träffa mina killar. Eddie charmade alla tjejer/damer och han knatade runt hela kontoret utan att bry sig vart vi var : ) En modig och orädd kille har vi. Känns skönt inför inskolningen. 
När jag kom hem och skulle laga mat så var det någon som vill vara med. Nu för tiden puttar han bort mig från köksbänken så det är lite svårt att laga mat : )

Eddie fick en fin apa från sin kompis Liam som är på hjul som man kan köra runt med. Innan har den mest pillas på men nu har han fått kläm på hur man kör med den. Så gulligt. Ni som följer mig på Instagram (jojjop) såg hur han gick runt med den tidigare ikväll.

Nu ska jag sova. Kommer bli en lång dag imorgon med jobb och sen teammöte med min jobbgrupp där det vankas julmarknad och middag på kvällen.

Kram på er!


1 kommentar:

  1. Fina magen! Va inte orolig, allt kommer se jättebra ut! :) Kram <3

    SvaraRadera