lördag 26 januari 2013

Maxomorra!

Idag tog vi en tur till Hammarby sjöstad för att kolla på en bärsele i en liten butik där som är återförsäljare. Vi kollade på märket Pognae som en kompis rekommenderade. Vi fick hjälp av en jättegullig tjej som visade hur man skulle använda den och sen provade vi med Eddie i. Den var väldigt ergonomisk och bekväm. Vi har en babybjörn hemma som vi lånat av min syster och den funkar när man ska bära bebis en stund men inte en längre tid. Jag känner direkt av i ryggen när jag gått runt med Eddie i den ett tag. Vi ska ju resa iväg snart så det är skönt att ha en bärsele som är bra då vi förmodligen kommer att gå mycket och vagnen kanske inte alltid är smidig att ha med sig dit man ska. Så vi slog till på denna. Åh sen hade vi en sån tur att det var rea på en massa fina kläder så vi tog oss en kik. Som tur var så fanns det inte så mycket i hans storlek kvar för då hade det handlas kan jag säga : ) Men vi hittade dessa fina byxor från märket Maxomorra för ynka 60:-, som hittat. Blev även ett par vantar utan tummar för vi hittar inte dem som Eddie fick av sin mormor : (
Eddie fick även agera modell då en tjej skulle köpa en mössa till en bebis som var lite äldre än han. Han var så söt i mössan att jag var nära att köpte den : )

Ikväll har vi varit hos svärföräldrarna och haft tacokväll med Addes bror, hans barn och flickvän. Det var trevligt men vi åkte hem vid 21 då lilleman var lite kinkig. Nu sover han i sin säng och vi har också krupit ner i vår.

God natt på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar