onsdag 16 januari 2013

VV!

Jag började med Viktväktarna förra veckan för nu är det dags att bli av med Eddie-hullet : )
Körde VV förra hösten och jag gick ner nästan 9kg innan jag blev gravid. Tycker deras sätt funkar väldigt bra för mig. Man "får" äta allt bara man håller sig inom sina points plus att man har bonuspoints som man får nya varje vecka. De kan användas om man vill lyxa till det med något extra. Sen har dem en app som är grymt bra. Där kan man bl.a. söka efter recept efter det man har hemma, kolla vad olika produkter är värda, lägga in det man äter direkt under dagen så man slipper komma ihåg det.

Idag var det dags för vägning och vågen visade -1,9, yay : )
Bra start så nu är det bara att köra på.

Lite av det jag ätit i veckan.





2 kommentarer:

  1. Håller helt med! Vv är det enda som funkat i längden för mig. Hatar att utesluta saker gör få vill jag bara ha det ännu mer ;.)
    Va duktig du är, bra viktnedgång. Jag tänkte köra igång om några veckor med vv.

    SvaraRadera
  2. Ja men helt klart :) Dom var ju ännu sötare i verkligheten ;)

    SvaraRadera