torsdag 31 januari 2013

Torsdag!

Redan torsdag och sista dagen i januari. Februari ser vi verkligen fram emot då jag fyller år och vi åker till värmen och får äntligen träffa mina föräldrar, som vi längtar.

Idag är det träff med mammorna på BVC och sen har vi inget annat panerat. Tar kanske en sväng till gymmet när Adde kommer hem. På 3 veckor har ja nu gått ner 4kg och det känns så bra. Hoppas att det fortsätter att gå ner sakta men säkert.

Var på efterkontroll hos min BM på MVC i tisdags. Vi gick igenom förlossningen, hur allt gick hemma, hur jag mår osv. Hon kollade också hur mitt (lilla) stygn såg ut och om jag kunde knipa ; ) allt såg så fint ut, skönt. Hon var väldigt imponerad av min förlossning, att den gick så snabbt och bra utan några komplikationer alls. Sägs ju att det går fortare med andra barnet så det gäller att höra av sig snabbt när nr 2 ska födas : )

Nä nu ska jag gå upp och äta frukost. Eddie har somnat om i vår säng efter sin
frukost.

Hoppas ni får en härlig dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar