lördag 19 januari 2013

Zzzzz!

Ligger i sängen och kollar på Dirty Dancing, va inte igår jag såg den. Adde ville kolla NHL hockey så jag sa att jag kunde gå upp med Eddie och natta honom. La ner honom i sin sängen, la giraffis på hans huvud och pussade honom god natt. Satte mig i sängen och väntade på att han skulle börja stöka men jag gav honom nappen en gång och sen drog han giraffis över sitt ansikte och somnade : ) Helt otrolig hur snäll vår lille krabat är, älskade unge. Han somnade vid 22 så vi får hoppas att han sover för natten. Väntar dock på att hans utvecklingssprång (som tydligen ska komma vid 11 veckor) ska dyka upp, men inget än så länge.

Har helt missar att berätta att Eddie har rullat från mage till rygg förra helgen och fick höra hans första skratt häromdagen. Herregud vad härligt det var : )
Sen är han en riktig klagomur emellanåt, går inte att låta bli att skratta åt honom när han håller på.

Här är filmer på när han rullar runt och när han skrattar. Bortse gärna från min hemska stämma : )


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar