måndag 11 mars 2013

Hemma!

Då har man krupit ner i sin egna säng efter en varm dusch, så skönt. Har haft det så himla bra i Halmstad. Hängt familjen, fikat med vänner, klappat på bästis bebismage, varit på Pomp de Lux party.

Resan hem gick bra men Eddie var inte sugen på att sitta i bilstolen i sätet bredvid mig. Så innan vi skulle lyfta fick jag sätta honom i mitt knä istället. Sen somnade vi båda två och sov hela vägen, lite småtrötta. Pappan hämtade oss på Arlanda och han var såå glad att se oss. Han tyckte det varit alldeles för tyst hemma utan oss : )

När vi kom hem fick jag mig en överraskning. Adde hade målat vår tv-bänk som vi hade köpt färg till innan vi åkte på semester. Blev riktigt fint med gult. Tyckte vi hade så mycket vitt hemma så vi ville ha en färgklick. Färgen gör sig inte riktigt rättvis pga att dåligt ljus. Får lägga upp en bild imorgon i dagsljus.

Nog om det, nu ska jag sova. God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar