måndag 18 mars 2013

Vill inte!

Vill verkligen inte ligga på mage mamma. Kan du inte förstå det???!!!

Ja det är såna här sura miner här hemma emellanåt. Lägger Eddie på rygg i babygymmet, han rullar typ direkt över till mage, han blir sur, jag vänder tillbaka honom, han rullar igen, blir sur och jag vänder tillbaka honom. Vet inte hur många gånger jag sagt till honom att inte rulla till mage eftersom det gör honom sur ; )
För av någon anledning så kan han inte ta sig tillbaka på egen hand fast han rullat från mage till rygg innan.

Ibland är han nöjd och kan leka med sina leksaker men inte tillräckligt länge tycker mamman. Så nu måste vi köpa en stol som han kan sitta i så vi slipper sura miner ; ) Vi har en Stokke men den blir bättre när han är lite större och stabilare och Bumbon glider han bara runt i nu. Det blir nog den "vanliga" vita från Ikea. Då kan han vara med där vi är och samtidigt leka med sin leksaker som förmodligen bara kommer ligga på golvet : )

Idag ska vi bara vara hemma. Blir nog en promenad i em. Sen MÅSTE vi åka och storhandla. Har blivit alldeles för mycket småköp som är dyyyyrt i längden. Nu ska jag passa på att fixa lite innan lilleman vaknar.

1 kommentar:

  1. Haha gulligt. Våran lilla hatar att ligga på mage. Varje gång jag lägger ner henne så börjar hon gråta och trivs inte alls, gullunge.

    SvaraRadera