lördag 9 mars 2013

Lördag!

Idag har vi inte gjort många knop. Jag och Eddie skulle ha träffar några av mina vänner idag men det blev imorn istället. Det har kollats på tecknat hela dagen (inte mig emot), soffläge och candy crush. Jäkla beroende det där spelet ; )

Eddie har fått mysa runt i pyjamas hela dagen och han har sovit rätt mycket idag. Har varit gnällig emellanåt men skrattat gott när hans kusiner busat med honom.

Igår provade jag att lägga Eddie strax efter 19 (fick mat vid 18) för att se om man kan börja få in rutin på tidigare läggning. Han somnade direkt och vaknade 06.30 för mat. Lovely! Det var bara lite pip från honom emellanåt inat som jag vaknade av men han sov vidare så gott. Han är som sin mor, ger ifrån sig läten när han sover. Jag måste bara lära mig att "ignorera" dem, lättare sagt än gjort : )
Kunde inte somna om heller så det blev bara hattig sömn de sista timmarna för min del. Idag körde jag samma sak. Mat vid 19 och sen ny blöja och bums i säng. La ner honom och gick ur rummet. Fick in efter 5 min och då sussade han sött. Så nu ska vi fortsätta med detta och se om bebis gillar det : )

Ikväll blev det thaimat för oss vuxna och Burger King för barnen innan vi bänkade oss framför tv'n för mellofinal. Tyckte ändå rätt låt vann så nu får vi se om det blir en favorit i repris från förra året i stora finalen.

Nu är det hopp i säng för mig. Sov så gott. Kram kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar