onsdag 6 mars 2013

Piggelin!

Ligger i sängen och är typ klarvaken. Surfar runt och läser en massa bloggar för att bli trött. Somnade nämligen strax efter 19 i soffan igår medan Adde och kompisen Fredde (Eddies gudfar) kollade hockey. Eddie låg och sov bredvid mig. Gick upp och la mig strax innan 20 och slocknade direkt. Pappan tog hand om Eddie som dock fortsatte sova resten av kvällen ; )

Vaknade till när de kom upp vid 23. Bebis hade fått ny blöja och somnade om direkt när Adde la ner honom i sin säng. Jag somnade också om direkt, snacka om trött mamma. Vid 01 så knorrades det som bara den så jag trodde det var dags för mat. Jag passade på att gå på toa och när jag var tillbaka hade han somnat om. Nödvändigt att hålla på sådär för ingenting ; )
Hoppades på att det inte var en powernap han skulle ta så jag la mig i sängen och somnade om...igen. 02.30 var det knorrdags igen och den här gången ville han ha mat. Ny blöja på det och sen lite snack och sen hopp i sin säng och nu sover han. Ska väl försöka sova lite till, får passa på så man är riktigt utvilad.

Bjuder på en bild på mig själv för omväxlings skull : )

1 kommentar:

  1. Tack! Jag är så himla kär i den sängen nu. Vill bara fixa den och börja inreda på riktigt i Leilas rum!! :)

    Ser att ni har varit ute och rest, inte liiiite avis! Vill också ha sol o bad! Skönt att det gick bra med lillkillen! Min sambo vill inte resa med Leila när hon är så liten, tror han är rädd för att det ska bli kalabalik ;)

    SvaraRadera