torsdag 28 februari 2013

4 månader!

Världens finaste Eddie blir hela 4 månader idag ❤

Under dessa två veckor vi varit borta så har han blivit så stor känns det som. Han försöker lyfta huvudet när han ligger på rygg, som att han vill resa sig. Vill knappt sitta i knät utan vill stå upp och hoppa (blir nog en hoppe när vi kommer hem). Halvsitter han så sätter han sig upp rakt själv. Ett litet temperament har börjar smyga sig på också. Tror tänderna spökar för honom för han tuggar på sina händer, nappen, våra fingrar och sina leksaker febrilt. Känner inget i munnen men har läst att de kan ha ont 1-2 månader innan de syns. Fötterna är väldigt poppis och han håller i dem typ hela tiden. Han älskar verkligen när man pratar med honom och hans kusiner är väldigt populära. Han skrattar så gott när de pratar med honom och de tycker så klart att det är supermys med sin lilla kusin.

Lilla grodan somnade för en halvtimme sen och jag ska försöka få lite sömn. Imorgon åker vi hem, fy så trist : (
Flyget går 23.55 och vi landar på Arlanda vid 9 på morgonen svensk tid. Kommer saknar mina föräldrar sååå mycket men vi ses om 6 veckor igen då de kommer till Sverige en sväng : )





3 kommentarer:

  1. Aha.. jaa, det kanske är söndag han väntar in då den luringen ;) Vi får väl se :D Än har jag inga känningar så långt ögat kan nå..

    SvaraRadera
  2. Åh tack för att du ger mig lite hopp ;) Ja, jag hoppas ju på ett söndagsbarn nu :D Heja heja!

    SvaraRadera
  3. Så fin han är er kille! Och tiden går verkligen fort! Hoppas ni haft en härlig semester!

    SvaraRadera