lördag 23 februari 2013

Gnällig kille!

Igår när vi satt på planet och skulle åka tillbaka till Singapore så började Eddie gnälla nästan direkt när jag spänt fast honom i mitt knä. Han ville inte sitta och ålade sig hela tiden. Efter lite panik från min sida så gav vi honom en flaska (tack och lov för tetra pak) och då lugnade han sig. Han hade fått mat bara en och en halv timme innan men vi var tvungen att prova något för han började bli helt hysterisk. Han drog nästan hela och sen var han lugn en stund. La honom i korgen som satt på väggen för att försöka få honom att sova men de ville han inte så plockade upp honom igen. Sen blev det grinigt igen och jag fick tillslut gå runt och vagga honom. Då låg han och log bakom nappen och skrattade istället, skitunge. Sen blev det turbulens och var tvungen att sätta oss. Inte poppis men hade inget val än att sitta kvar. När skylten släcktes igen så var det upp och gå. Mycket roligare att titta på annat än att sitta fastspänd : ) Sen tog min pappa Eddie och gick runt med honom så jag kunde äta lite. Tillslut somnade han i morfars famn ❤ Adde tog honom sen och han sov på hans bröst nästan hela vägen. Var nog en övertrött kille tror jag.

På kvällen var han rätt gnällig emellanåt och kräktes mycket men det berodde nog på att han fått så mycket mat som lilla magen inte är van vid. Tror också att tänderna spökar lite för det tuggas febrilt på allt möjligt. Ketchupflaskan fick sig en omgång : )
Vår stora kille satt (med lite stöd) i matstolen och lekte med sina leksaker som mormor köpt. Såg ut som han gillade det.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar