torsdag 14 februari 2013

Ja må jag leva!

Ja då har man fyllt år för denna gången. Nästa år är det 30 som gäller, herregud vad gammal man börjar bli ; )
Det var iaf väldigt mysigt att vakna upp med den finaste, sötaste bebisen ever på sin födelsedag.

När jag gick ner med Eddie så såg jag ett stort silvrigt paket på matbordet. En surprise kan jag säga. Det var från min fina bästa vän Lin. Hennes kille var förbi vid 7 på morgonen och lämnat paketet, knasiga människor : )
Jag kände och klämde på det och fick ett litet hum om vad det var i, men vågade inte hoppas. Slet upp paketet (som ett barn ja) och det var det jag hoppades på. Ett sååå snyggt tidningsställ från Designtorget som jag spanat in länge men inte köpt. Åh då går hon och köper det till mig, så jäkla fint gjort. Blev så sjukt glad och rörd. Lyckos mig som har en sån fin vän ❤
Av syrran och Co. fick jag 3 månaders prenumeration av Glossybox. Så himla bra. Har velat prova det men inte fått tummen ur. Tack snälla ni ❤
Vi var och åt hämtmat hos Addes föräldrar nu ikväll och av dem fick jag en stooor kastrull (som jag önskat mig) så jag kan laga mycket mat på en gång : ) Av Adde ska jag få en mjölkskummare som jag hittat men den hann inte komma nu så det fixar vi efter semestern. Av Eddie fick jag en tulpan...4 tulpaner fick dock sätta livet till innan bilden togs, haha.

Dagen har annars varit rätt lugn, har fixat en massa inför resan imorn. Bl.a. tvättat, packat, vattnat blommor, diskat och myst med bebis såklart. Han har sovit två rätt långa pass både på fm och em så jag hunnit med allt jag behövt göra, duktig kille.

Nu måste jag verkligen sova. Imorgon drar vi till värmen, lovely.
God natt på er.





2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Och åh vad skönt att få åka till värmen...

    SvaraRadera