måndag 12 augusti 2013

Måndag!

Ny vecka kickade igång idag. Eddie var snäll och gav mamma sovmorgon. Han vaknade vid 06.45 och då tog jag över honom till oss. Trodde inte han skulle somna om men han gosade in sig tätt bredvid sin pappa och somnade om och sov till 08.15. Han är så pappakär just nu och det är så mysigt att se. Bästa killarna.

Efter frukosten så gav vi oss ut på en promenad och Eddie somnade till slut. Så det blev en rätt lång runda. Köpte med mig sushi till lunch men kände mig helt paj sen. Så trött och en jäkla huvudvärk. Tack och lov var Eddie på sitt bästa humör och röjde runt på egen hand så jag kunde observera från soffan. 

När Adde åkte hem från jobbet så hämtade han upp min pappa på Arlanda. Han ska åka tillbaka till Singapore imorgon. Vi kommer sakna honom massor. Eddie och morfar har busat och gosat som bara den hela kvällen. Nu kollar vi Böda Camping och sen blir det nog sängen för huvudvärken sitter fortfarande i : (

Har alltid världens bästa och sötaste sällskap på promenaderna ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar