lördag 10 augusti 2013

Pyjamas!

Eddie invigde sin nya pyjamas igår som jag köpte på rea från Lindex. Så himla fin med härliga färger.

Igår hängde vi som sagt med våra bästa mammor och barn här hemma. De hade köpt med sig sushi som vi mumsade på medan barnen lekte. Hade så himla trevligt. Har sagt det förr att jag är så glad att vi hamnade i en sån bra grupp. Vi har bokat in en lördag då även våra respektive ska vara med. Ska bli riktigt kul.

Gänget gick hem vid 16 och kl. 17.30 ringde det på dörren. Det var Eddies farmor, farfar och G-mormor som kom. Jag hade kollat med dem i veckan om de kunde passa Eddie ett par timmar så jag kunde ta med mannen ut för lite mat. Han blev riktigt överraskad : ) Ville göra det för honom för han har precis klarat en massa prov som gjort att han fått ett nytt certifikat. Sen har han fixat så mycket hemma med huset också. Vi var borta ett par timmar och åt god mat på Texas Longhorn. Kom hem till en superglad kille som hade hållit låda sen vi åkte. Var skönt att bara vara vi två en stund.

Idag fick vi sovmorgon till strax innan 8 och välling har intagits och nu busas det här i sängen. Jag ska iväg på några ärenden snart och vid 16 ska vi på 30-års kalas.

Hoppas ni får en härlig lördag.





Trötta kompisar som slocknade hos sina mammor. Eddie sov uppe i sin säng. Alla var helt slut : )

2 kommentarer:

  1. Den pyjamasen är så fin! Var och klämde och kände på den igår :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin överraskning till din make!

    och en superfin pyjamas! :)

    SvaraRadera