torsdag 21 november 2013

POP!

Såg på Instagram att Polarn o Pyret hade en drive att om man postade en bild på deras mössor, taggade dem och började följa dem så fick man en gratis mössa om man visade upp bilden i en butik. Kände att jag och Eddie behövde komma ut lite så vi tog en sväng till Täby centrum och hämtade oss en mössa. Eddie har så många mössor så det blev en till lillebror/lillasyster. Hade velat ha en grå men de var slut i den strl vi skulle ha så det fick bli en fin röd istället. Funkar ju på både tjej och kille. Bytte även ett par mammaleggings, handlade middag och så delade jag och Eddie på en frozen youghurt. När man är lite sjuk så är glass alltid bra : )

Jag är solo ikväll/inatt då Adde jobbar borta. Efter nästan en timmes sövning av barn (brukar typ aldrig ta så lång tid) så har jag duschat, ätit middag och ligger nu i soffan och kollar tv. Hoppas jag och Eddie får sova gott inatt utan pappan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar